Změna v objednávce:
Chcete ve své objednávce něco změnit? Napište na mail pulzsro@email.cz číslo objednávky a o jakou změnu žádáte.
Výměna:
Zvolili jste špatnou velikost a chcete zboží vyměnit? Vyplňte formulář zde Neprané, nenošené zboží zašlete na adresu:
PULZ s.r.o.
Banskobystrická 176
62100 Brno
Reklamace:
Chcete reklamovat zboží - pokud je to možné závadu vyfoťte a napište nám nejprve na mail pulzsro@email.cz . Domluvíme se na dalším postupu. Pokud bude nutné zboží zaslat k posouzení, vyplňte reklamační protokol a zboží zašlete na adresu:
PULZ s.r.o.
Banskobystrická 176
62100 Brno
Vrácení zboží:
Rozhodli jste se v zákonné 14-ti denní lhůtě vrátit zboží? Vyplňte formulář a neprané a nepoužité zboží zašlete na adresu :
PULZ s.r.o.
Banskobystrická 176
62100 Brno